دپارتمان ها

ذره بین

انجام تحقیقات بازار یکی از بهترین راه های دستیابی به رضایت مشتری، کاهش ریزش مشتری و رشد کسب و کار است. در راستای این مهم دپارتمان ذره بین با توجه به اهمیت بالای تحقیقات بازار در این صنعت و با استفاده از منابعی که در اختیار دارد درجهت دستیابی به طراحی، انتخاب، تولید و عرضه ی محصول در بازار با کمترین خطا در زمینه ی فروش و مارکتینگ و کاهش ریزش مشتری خدمت تحقیقات بازار را ارائه می دهد.

آپولو

دپارتمان آپولو ارائه دهنده ی خدمات بازاریابی دیجیتال است که شامل :

طراحی سایت، سئو، تبلیغات در موتورهای جستجو،  مدیریت شبکه های اجتماعی، تولید محتوا و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است.

کلینیک

کلینیک  Plan B ارائه دهنده ی مشاوره در زمینه های خدمات مارکتینگ، برندینگ، تجزیه و تحلیل داده های سازمانی، ارزیابی عملکرد کارکنان و بهبود فرآیند های سازمانی نیز هست.

لابی

این بخش از مجموعه ی Paln B برگزار کننده ی گردهمایی های شما اعم از همایش ها، سمینارها، نمایشگاه ها و کنگره ها از مرحله ی ایده و طراحی تا اطلاع رسانی، دعوت از مهمان و اجرا را برعهده می گیرد. شما می توانید طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی (ساخت ویدئو و تیزرهای تبلیغاتی) را به این بخش از مجموعه بسپارید.

تلنت هانتینگ

منابع انسانی به عنوان مهم ترین دارایی سازمان ها و یکی از عوامل تاثیر گذار بر توسعه است که بقای سازمان ها را تامین می کند.

تلنت هانتینگ فرآیندی است در جهت این امر که توسط مجموعه ی Plan B برای جذب، آموزش و معرفی بهترین استعداد ها و مناسب با ساختار سازمانی شما انجام می شود.

کافه کسب و کار

بخش روابط عمومی مجموعه ی paln B در جهت توسعه روابط بین اجزای مختلف فعال در این صنعت اقدام به راه اندازی بخش کافه کسب و کار نموده است که شامل بخش های زیر است:

  • null

    مصاحبه

مصاحبه

دپارتمان کافه کسب وکار در نظر دارد با کارآفرینان و افراد تاثیر گذار صنعت مصاحبه ای در جهت تبادل اطلاعات مفید و به روز انجام دهد از این محصول می توان در جهت تولید محتوا در فضای مجازی، برندینگ سازمانی توسط اسپانسر استفاده نمود.

خبرنامه

وجود یک منبع ارتباطی و اطلاع رسانی در بخش  روابط عمومی در هر سازمان لازم است و یک نیاز و ضرورت در مدیریت محسوب می شود. در راستای این امر برای اطلاع از اخبار و اطلاعات مهم صنعت دام و طیور دپارتمان کافه کسب و کار خبرنامه ای هر ماه به صورت مجازی و یا نسخه ی چاپی بین فعالین صنعت توزیع می کند. همچنین مخاطبان گرامی می توانند برای اطلاع رسانی از اخبار مهم خود در این صنعت از خبرنامه ی کافه کسب وکار استفاده نمایند.